INTERVJU-BORIS KOSMAČ

Boris Kosmač  najbolji je hrvatski i europski imitator. Osim što je imitator i koreograf, vlasnik je prestižne modne licence Model Hrvatske za Model svijeta te za Miss i Mr Turizma Hrvatske.

Uhvatila sam ga na 10-ak minuta, na Sajmu vjenčanja u Zagrebu i ugodno smo popričali.

Pročitajte što mi je u intervjuu otkrio!

MHA_7901

Koliko ste dugo u svijetu mode?
B: U Svijetu mode sam od 1992. godine, kada sam prvi puta imao nastup na Fashion News-u, internacionalnom festivalu mode u Opatiji.

92. godine sam prvi puta nastupio kao imitator i voditelj, međutim od 92. godine do 97. godine sam radio kao casting manager. Mogu se pohvaliti da su to bila jedna, onako, sjajna iskustva za jednog mladog čovjeka. Bilo je zgodno što je 94. godine MTV došao snimiti reviju Fashion News-a u Opatiji. Nakon toga sam otišao u New York 99. godine, a 2000. godine postao sam najmlađi vlasnik licence Fordovog Supermodel Hrvatske za Supermodel Svijeta i do današnjeg dana sam vlasnik licence Miss i Mr Turizma, Miss Alpe Adria International i Model Hrvatske za Model svijeta.

Kako se prijaviti na Miss i Mr Turizma u Hrvatskoj? Koji su kriteriji? 
B: Prijaviti se mogu sve zainteresirane djevojke i mladići od 17 do 24 godine. Naravno bitan je lijep izgled, onaj factor x i da su djevojke visoke najmanje 175cm, a dečki od 180cm na dalje. Izbor se održava 16. godinu za redom. Kao što znate, zadnje 4 godine smo bili u Poreču, no ove godine imamo internacionalni izbor Miss Alpe Adria International po 2. puta u Hrvatskoj jer je prošle godine pobijedila naša djevojka.

Okvirni datumi za 2017. godinu?
B: 5. i 6. mjesec…

Zašto se ti izbori ne održavaju i na županijskom nivou?
B: Na županijskom nivou redovito organiziramo castinge, a dok još nije bio afirmiran i dovoljno poznat izbor za Miss i Mr Turizma, radili smo županijske izbore. Točnije, radili smo 6 županijskih izbora u republici Hrvatskoj i onda bi to okrunili finalom. Ponovo se javila ideja da bismo Hrvatsku podijelili na 5 cjelina, održali 5 izbora i nakon toga održali finale.

Blend

 

Kako se prijaviti na izbor Model Hrvatske za Model svijeta? 
B: Prijaviti se može na modelhrvatske@gmail.com. Imamo i našu Facebook stranicu Izbor Miss i Mr Turizma Hrvatske, međutim kad spomenete ime Boris Kosmač, automatski me povežu sa izborom Model Hrvatske za Model svijeta… Evo, ja nikad nemam problema odabrati 13 finalistica i finalista, međutim možda upravo i vaš mladi blog, koji je vrlo uspješan, može poslužiti i nekim ljudima koji se žele afirmirati u svijetu mode da se prijave.

U našem divnom malom gradu djevojke niti ne znaju da postoji više vrsta izbora!
B: Dapače, cure i dečki, bilo bi lijepo da vas vidimo u što većem broju kategorija!

Da li planirate daljnju suradnju s koprivničkom manekenkom Ozanom Ružić?
-Hmm, da. Ona je bila naša missica. Ona se prijavila na Miss Alpe Adria International i bila je predstavnica Hrvatske na Miss Alpe Adria, u Lignanu u Italiji. Ja ju pratim i ona je mogu reći napravila puno, puno toga. Došavši u Zagreb, afirmirala se i postala dobar model.

Znam da imate YouTube kanal. Kako ste došli na ideju kanala Celebrity makeover by Boris Kosmač?
B: Radio sam emisiju Celebrity Makeover zadnjih 8 sezona, napravili smo kanal Celebrity Makeover kao jedan sjajan kanal koji zapravo na jedan odličan vizualan način pomaže ljudima odabrati svoj stil putem poznatih osoba koje su večinom moje prijateljice i prijatelji, a na taj način pokazujemo što je in, što je trendi i što bi ljudi mogli nositi te sezone.

maxresdefault

 

Najdraže gošće?
B: Većinom su gošće moje prijateljice, recimo bio sam počašćen kada mi je bila Tereza, kada mi je bila Indira, kada mi je bila, ne znam, Doris Pinčić, pa Minea, i sve ove glumice. Jacques Houdek mi je bio krasan gost, Mia Begović. Zapravo, svi su mi bili dragi gosti jer smo se dobro zabavljali.

 

Najveće postignuće?
B: Moje najveće postignuće je davne 1996. godine sam pobijedio kao najbolji europski imitator, 1997. godine sam nastupao s Tinom Turner, a 5 godina za redom, zapravo 5 puta sam koreografirao svjetski izbor za Miss Turizma u Turskoj, u Tanzaniji, u Zimbabwe-u, u Rusiji i na Tajlandu. To su mi bili najveći uspjesi.

Koga najradije imitirate?
B: Hmm, moram te pohvaliti da imaš sjajna pitanja! Da, odlično! Vidim da si se super pripremila, prava blogerica. Pred tobom je divna budućnost. Moja omiljena imitacija je imitacija Tine Turner, Josipe Lisac i Tereze Kesovije, sve osobe sam upoznao. Prvo sam počeo imitirati kao dijete našu Terezu Kesoviju. S Josipom Lisac sam naučio posao jer smo puno zajedno nastupali, a 1997. godine sam imao priliku upoznati Tinu Turner, to mi je najdraža imitacija.

medern wedding_kosmac_2.cdr

Eto, to je uglavnom to! Poruka za kraj? 
B: Poruka za kraj? Budi hrabra, kao što jesi. Vidim da si potkovana znanjem, pripremom i mislim da će tvoj blog imati milijun pregleda vrlo uskoro, tako da… Čestitam i na raspolaganju sam! Hvala puno!!!

Čitamo se! :*

Oglasi

Komentiraj

